שמאי מקרקעין מחיר

המטרות של עריכת דו"ח על שווי השוק של מקרקעין יכולות להיות שונות לחלוטין: החל מכניסה בירושה ועד ליישוב סכסוך בבית המשפט. כאשר על ידי שמאי מקרקעין מחיר בכל מקרה ומקרה יהיה שונה, והוא נקבע ישירות על ידי השמאי, בהתאם למורכבות העבודה. מחיר הערכת שווי מקרקעין, קודם כל, תלוי במורכבות העבודה שבוצעה. ככל שמושא ההערכה מורכב יותר, עבור שמאי מקרקעין מחיר השירות יקר יותר. המורכבות נובעת מהגורמים הבאים:

  • הנכס עצמו – הערכת בתים וקרקעות דורשת יותר זמן ותשומת לב;
  • מיקום הנכס – באזור עם מספר קטן של הצעות למכירה, קשה יותר להעריך מקרקעין בשל היעדר מקבילים מספיקים;
  • מטרת עריכת המסמך – ככל שהם ניגשים ברצינות רבה יותר לאימות הדיווח בארגון עבורו הוא מבוצע, כך קשה יותר למעריך לעבוד. כך למשל, דוחות אינם נבדקים במשרדי נוטריון, בעוד שבבנקים נלמדת השומה לעומק וליסודיות.

מחיר השירות בהתאם למטרת ההערכה

עבור שירותי שמאי מקרקעין מחיר זול ביותר נלקח לצורך כניסה בירושה. למה? העובדה היא  שסוג זה של הערכה מתבצעת בצורה שטחית, ללא תיאור מפורט של האובייקט. הוא מורכב מכמה גיליונות בלבד, בניגוד לדוח הערכה מלא. כמו כן, השומה תינתן תוך יום, ואף מספר שעות. חבילת המסמכים להערכה כזו כוללת רק:

  • תעודת מקרקעין;
  • תעודת פטירה של הבעלים;
  • מסמך מזהה של הלקוח.

להערכת מקרקעין לצורך כניסה בירושה, כל מה שעל שמאי לדעת הוא כתובת, שטח ומצבו הכללי של הנכס.

שירותי הערכת שמאי מקרקעין מחיר עבור בנקים

שירותי שמאי מקרקעין מחיר לבנק תלוי בעיקר במיקום הנכס. עלות השירות לחישוב מקרקעין בתוך העיר ללא שינוי, ללא קשר למספר החדרים ולמצב. עבור מקרקעין מחוץ לעיר, תצטרכו לשלם את עלויות השמאי עבור הנסיעה. בנוסף לכל האמור לעיל, מחיר השומה מושפע גם מהבנק שבחר הלקוח, שכן לכל בנק דרישות משלו, בהתאמה, ועם חלקן קל יותר לעבוד, ועם חלקן קשה יותר.

המחיר הגבוה ביותר לשמאות הוא פתרון התדיינות, שכן הוא כולל, בנוסף לעבודת שמאי, גם התייצבות אפשרית של השמאי בבית המשפט. כדי להיות בטוחים שהשומה שלכם תעמוד בכל הדרישות, השאירו פרטים ליצירת קשר באחת מהדרכים המקוונות באתר של עמית מהלל שמאי מקרקעין, ותקבלו שירות מצוין במחיר משתלם.

ניתן לקרוא עוד כתבות סוקרות תחום בעמוד הבית שלנו – סודות הנדל״ן 5

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לסודות הנדל"ן 5.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן