ריח פה רע

כאשר אנו קמים בבוקר ויש מעט הבל פה זה דבר מוכר ולא נעים, אולם כאשר הריח נשאר באופן קבוע אין ספק כי מדובר בדבר עוד יותר לא נעים ויש לו לטפל בו באופן מידי. הבשורות הטובות והמרגיעות הן שאתם לא לבד. רבע מהאוכלוסייה סובלת מ"באשת פה" או ריח פה רע אם תרצו לקרוא לו כך. מדובר במצב כרוני שיכול לקרות מכמה סיבות. האחראיות שלכם היא לטפל בנושא בהקדם ולאחר הטיפול בנושא תוכלו לראות שהתחזוקה השוטפת של היגיינת הפה היא לא נוראית כל כך ותמנע את החזרה של הריח.

ריח פה רע – ממה הוא נובע?

יש כמה וכמה סיבות שבגינן יכול להיות לנו ריח פה רע. היגיינה לא מספיק טובה יכולה להיות הסיבה העיקרית לכך. הכוונה היא לאנשים שאינם מצחצחים שיניים באופן סדיר ושאריות המזון הנשארות לנו בפה במהלך היום נשארות בין השיניים, נרקבות ומתחילות להסריח. סיבה נוספת יכול להיות דלקת שנוצרת כתוצאה ממחלת חניכיים או פצעים בפה. אם אתם מעשנים זו יכולה להיות סיבה נוספת לריח רע מהפה. ישנן תרופות אשר משאירות ריח רע מהפה. תזונה לא נכונה יכולה להיות גורם משפיע גם כן.

כיצד לטפל בריח רע מהפה?

  • לצחצח את השיניים באופן סדיר. להשתמש בחוט דנטלי וכל מה שצריך לשמור על היגיינת פה בריאה.
  • ניתן לנקות את הלשון עם מנקה ייעודי ללשון ובכך לסייע בהפחתת שאריות מזון וניקוי הלשון לאחר האוכל.
  • חשוב לשתות הרבה מים לשמור על הגוף רענן.
  • הפחיתו/הפסיקו לעשן – מעבר לעניין שזה לא בריא זוהי גם יכולה להיות הסיבה לריח הרע שיוצא לכם מהפה.
  • בקרו אצל שיננית – מומלץ לבקר אצל שיננית אחת לחצי שנה-שנה בצורה סדירה לניקיון השיניים וחלל הפה ובכך להפחית את הסיכוי להיווצרות ריח פה רע.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לסודות הנדל"ן 5.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן