יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים - לפעמים זה כל מה שצריך

לפעמים, כל מה שאתם צריכים כדי לשפר את יחסי העבודה בין העובדים שלכם הוא לבלות קצת זמן עם הקולגות בסביבה רגועה מחוץ למשרד. זו הסיבה שלקחת את הצוות שלכם ולארגן עבורם יום כיף לעובדים יכול להיות רעיון מעולה. סוגים שונים של פעילות גיבוש צוות אשר מתמקדים בפיתוח מיומנות מסוימת, או פשוט מספק הזדמנות לחברי הצוות שלכם לייצר מקום לשיחה סתמית ולהכיר אחד את השני טוב יותר. חיבור צוות קל לארגון ודרך זולה יחסית לחזק את הקשרים בתוך הצוות שלכם, אז אל תהססו להשתמש ביתרונות של יום כיף לעובדים כדי להפיק את המיטב מחברי הצוות שלכם.

בניית צוות מבוססת ערך

בניית צוות מבוססת ערכים מורכבת מכך שכל חברי הצוות משתתפים יחד בפעילות המספקת הזדמנות לכל אחד להראות לחבריו לקבוצה את הצדדים הטובים ביותר באופי שלו. יום כיף לעובדים בו אתם גם יכולים לצאת נדיבים, אכפתיים וסובלניים ליד שאר חברי הצוות לא רק יחזק את הקשרים בתוך הצוות שלכם, אלא גם יגביר את מעורבות העובדים. אכן, לעובדים יש סיכוי גבוה יותר לדאוג לחברה הכוללת במדיניותה ערכים אנושיים אשר גם פועלת לפיהם.

מתי כדי להתחיל לתכנן יום כיף לעובדים?

האם אתם מתחילים לשים לב לכמה כתפיים שמוטות מסביבות במשרד? זה נשמע שהגיע הזמן לתכנן יום כיף לעובדים. ימי כיף הם דרך מצוינת להקל על הקשר עם חברי הצוות שלכם, להפחית את הלחץ של העובדים ולתת להם את ההזדמנות להכיר אחד את השני מחוץ למשרד. ובנוסף לכל היתרונות שלהם הם גם משעשעים. אבל איך מוצאים רעיונות לבילוי נהדר בצוות? אם תתחילו בחיפוש בגוגל של "רעיונות לגיבוש צוות" סביר להניח שתתקלו ברעיונות קצת נדושים.

בפעם הבאה שאתם מתכננים יום כיף לעובדים שלכם, כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם Team Dynamics. אצלם Team Dynamics – יום גיבוש תוכלו למצוא בדיוק את מה שתם מחפשים, מפעילויות מושלמות לצוותים, פעילויות לקבוצות גדולות או קטנות ועד לאירועים המשפרים עבודת צוות ואירועים שכל חברי הצוות יכולים ליהנות מהם בחוץ או במשרד.

ניתן לקרוא עוד כתבות סוקרות תחום בעמוד הבית שלנו – סודות הנדל״ן 5

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לסודות הנדל"ן 5.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן