טיפול בבעיות ריח פה

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר שבגינן הולכים לרופא שיניים היא בעיות ריח פה. טיפול בבעיות ריח פה היא דבר חשוב מאוד שכן אולי אנו לא מרגישים זאת יותר מדי, אולם ריח הפה שלנו, בהנחה שזה באמת ריח רע, עשוי להבריח מאתנו אנשים ואפילו את בני/בנות הזוג שלנו כאשר נרצה להפגין קצת חיבה. בעוד האנשים מסביבנו לא תמיד יאמרו לנו את זה הרי שאם יש לנו חשד לריח רע מהפה חשוב לבצע את הבדיקות בעצמנו מפה לפה לבדיקה שאכן מדובר בבעיה כרונית המצריכה טיפול.

מה גורם לריח רע מהפה?

בכל פה ממוצע יש מאות סוגים שונים של חיידקים כאשר חלק מהם ידועים מחקרית כגורמים ליצירת ריח
רע מהפה. עוצמת הריח עשויה להשתנות במהלך היום בהתאם לסיטואציות שונות וכן בהתאם להרגלים שונים של אנשים: עישון, אלכוהול, צריכת תרופות ועוד. חלק מהחיידקים עשויים לגרום אף לדלת חניכיים
או מחלות פה אחרות ולכן מומלץ לשמור על אסתטיות הפה והשיניים, לטפל באופן שוטף ולהיות מודעים.

כיצד נבצע בדיקה לגבי ריח הפה שלנו?

אנו מודעים שקשה לדעת סתם כך אם יש לנו ריח רע מהפה. לעתים תחושה של חמיצות או תחושה לא נעימה אחרת בפה לאו דווקא בהכרח מצביעה על בעיה כרונית של ריח רע מהפה אלא יכולה להיות משהו נקודתי שאכלתם, שתיתם או הכנסתם לפה. במידה ולא נעים לכם לבקש מאדם קרוב שיעמוד מולכם בזמן שאתם מדברים ויוודא שאין לכם ריח רע מהפה, תוכלו ללקק את אזור הגב של האצבע שלכם ולהריח. כדאי לעשות מספר בדיקות במהלך היום לוודא שאכן מדובר בבעיה כרונית כאמור.

איך נטפל בריח רע מהפה?

  • נשתה הרבה מים – אלה יעזרו בניקוי חיידקים רבים בחלל הפה. מומלץ להוסיף קצת לימון.
  • נעשה שימוש במכשור ייעודי לניקוי הלשון. פעם ביום ננקה את הלשון משכבת החיידקים ושאריות
    המזון העוטפות אותה.
  • לעיסת מסטיק – הוא יכול לסייע בהפרשת רוק אשר מסייע בניקיון חלל הפה וכן מניעת התייבשות
    הפה העשויה גם היא להוות גורם לריח רע.

לסיכום, טיפול בבעיות ריח פה הן דבר שכיח מאוד ובמקום לבודד את עצמכם מהסביבה או להתבייש בעצמכם – כדאי להתייעץ עם רופא מומחה בתחום ולבדוק את האפשרויות העומדות בפניכם לטיפול בריח הפה שלכם. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לסודות הנדל"ן 5.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן