הרחקת יונים באמצעות דוקרנים

למרות שיונים נראות תמימות למדי ובלתי מזיקות, הן עלולות להוביל לנזקים רבים בתחום הבריאות וכן לפגוע בצורה משמעותית ביותר באיכות החיים. בוודאי את מתעניינים איך ציפור פשוטה שכזו יכולה לגרום להשלכות שכאלה.

ובכן, יונים מביאות עימן מספר מזיקים כגון כינים. כאשר נבדקים בכינים, סובלים בדרך כלל מגירודים לא נעימים כלל בקרקפת עד כדי כך שלעיתים ננקטים צעדים כגון קיצור השיער כדי להפטר מהכינים.
כמו כן, יונים מביאות מזהמים נוספים שעלולים לגרום להתפרצות של מחלות שונות. לכן, בשל הנזקים של הימצאות יונים באזור, יש לפעמים צורך לנקוט בצעדים שנכללים תחת הכותרת של הרחקת יונים.

איך מתבצעת הרחקת יונים באמצעות דוקרנים?

הרחקת יונים יכולה להתבצע במספר דרכים. לרוב, לצורך הרחקת יונים ינקטו צעדים כדי להרחיק את היונים מאזור המגורים בלי לפגוע בהם באופן ממשי.

כך, אם אתם דואגים לשלומן של היונים, כדאי לדעת שהרחקת יונים בידי גורם מקצועי ואמין אינה פוגעת ביונים אלא רק מכריחה אותן להתרחק מאזור המגורים.

ישנם שני כלים דומיננטיים ביותר המשמים לצורך הרחקת יונים:

  • הצבת דוקרנים נגד יונים –  מאפשרת להרחיק יונים באמצעות הצבת דוקרנים במקומות הנכונים, היונים אינן יכולות להיעצר ולנוח – הדוקרנים מפריעים להן לקבוע את מקומות באזור המגורים שלכן. בהתאם, היונים אינן יכולות להקים שם את ביתן והן מעוניינות לחפש מקום חדש. כמובן שמדובר באמצעי נוח למדי. הדוקרנים אינם מסוכנים ליונים והם רק מרחיקים אותן ללא פגיעה פיזית כלשהי.
  • הרחקת יונים ממסתורי כביסה – יונים מגיעות הרבה פעמים דווקא לאזור הכביסה. מלבד המחלות הרבות והנזקים שפורטו לעיל, יונים שעפות או משתכנות באזור של תליית הכביסה, עשויות ללכלכך את הכביסה ללא הרף. כמובן שדבר זה בעייתי ביותר.
    מאד לא נוח להשקיע בניקיון הכביסה, לתלות את הכביסה ולהגיע ביום התהליך למצב בו יש צורך לנקוט באמצעים אגרסיביים כדי להפטר מלכלוך חדש ודוחה. לצורך צמצמום מקרים כגון אלה, מותקנים על ידי אנשי מקצוע שמבינים בתחום של הרחקת יונים ממסתורי כביסה. אלו מונעים מהיונים להשתכן בסביבות הכביסה התלויה.

ניתן לקרוא עוד כתבות סוקרות תחום בעמוד הבית שלנו – סודות הנדל״ן 5

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לסודות הנדל"ן 5.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן