הדברת עכברים מחיר

עכברים בבית יכול להיות דבר לא נעים כלל אך לא צריך להיכנס להיסטריה. להדביר עכברים זה לא בשמיים מבחינת מחיר וגם מבחינת הפרוצדורה הנדרשת. ניתן לבצע זאת לבד או להזמין חברת הדברות, אך שימו לב, במידה והמלכודות לא יונחו בצורה נכונה, העכברים יהיו חכמים יותר לפעמים הבאות וידעו להיזהר. משום כך ההדברה תהפוך לקשה יותר. לכן ייתכן ותרצו להזמין את חברת קליין הדברות שתספק לכם הדברת עכברים מחיר משתלם במיוחד. צרו קשר לפרטים נוספים והזמנת השירות.

הדברת עכברים או חולדות? איך נזהה ביניהם?

חשוב להבין את ההבדל בין עכברים לחולדות. ההדברה המתבצעת נגד עכברים שונה מזו של החולדות ולכן חשוב יהיה לזהות תחילה עם אילו מזיקים אנו מתמודדים. נזהיר ונאמר כי חולדות מסוכנות יותר מעכברים ונשיכה מחולדה עשויה להיות דבר לא נעים כלל, שלא נדבר על המחלות שהיא עשויה להעביר. לא מומלץ לגעת פיזית לא בעכברים ולא בחולדות וגם לא בשתן ובגללים שאלה משאירים אחריהם שכן אלה מעבירים חיידקים ומחלות. להלן כמה הבדלים שיעזרו לכם לזהות אם מדובר בעכברים או חולדות:

  • בעוד החולדות מגיעות מהצנרת, העכבר מגיעים בדרך כלל מהשדות והשטח הפתוח.
  • גודל העכבר יהיה עד כ-4 ס"מ לערך ואילו החולדה עשויה להגיע לגודל של פי 2 או 3 מזה של העכבר.
  • אורך זנב החולדה והעכבר יהיה גדול מאורך גופם בשני המקרים אולם לחולדה זנב עבה יותר.
  • גללים – בעוד גללי העכבר יהיו בגודל של גרגר אורז, הגללים של החולדה יהיו פי 2 גדולים יותר.
  • במידה ונפגעו שקעים או חוטי חשמל מדובר בחולדה המשחיזה את שיניה.

הדברת עכברים מחיר – כמה עולה לנו בת'כלס?

אז אם ניגש לעניין נעריך שהדברת עכברים עשויה לעלות בין 400 ל-600 שקלים. זה תלוי בסוג ההדברה, במדביר עצמו וכמה משתנים מזעריים שונים. הנחת מלכודות תהיה הדברה זולה יותר במחירה ותנועה בין 400 ל-500 שקלים בדרך כלל. הדברת עכברים באמצעות תיבות האכלה עם פיתיונות רעילים עשויה לעלות בין 500 ל-600 ₪ בדרך כלל. חשוב להבהיר כי הדברה מסוג זה צריכה להיעשות על ידי מדביר מקצועי.

ניתן לקרוא עוד כתבות סוקרות תחום בעמוד הבית שלנו – סודות הנדל״ן 5

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לסודות הנדל"ן 5.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן